Uspješan marketing ne dopire do svih, on stiže do pravih ljudi, i tu je Facebook nevjerovatno koristan. Kada je u pitanju detaljno ciljanje, Facebook je gotovo bez premca. Toliko zna o svojim korisnicima, a ove informacije pomažu oglašivačima da dođu do pravih ljudi s pravom porukom.
Ova sposobnost preciznog ciljanja na određene grupe ljudi privlači skoro 10 miliona aktivnih oglašivača i zarađuje Facebook 28,6 milijardi dolara po kvartalu.
Facebook oglašavanje može da se ispolji kroz nekoliko varijanti. Možete promovisati svoju stranicu, objave na stranici, radnje koje su korisnici poduzeli ili samu web stranicu. Uprkos sve većem fokusu Facebooka na izvorne oglase i zadržavanju saobraćaja na svojoj web stranici, još uvijek možete biti uspješni u slanju korisnika na svoju web stranicu.
Facebook oglasi su ciljani na korisnike na osnovu njihove lokacije, demografije i informacija o profilu. Mnoge od ovih opcija dostupne su samo na Facebooku.
Kao marketarima, naš glavni cilj je usmjeriti promet na vlastite web stranice. Izgradnja vašeg prisustva na Facebooku je sjajna, ali kada nekoga dovedete na svoju web stranicu, vi kontrolišete medij, a to vam daje najbolje šanse da ostvarite svoje ciljeve.
Ostale opcije oglasa na Facebooku su odlične za podsticanje angažmana i svijesti o brendu, ali oglasi koji tjeraju korisnike van stranice su i dalje najbolja opcija za oglašivače koji žele da prodaju direktan odgovor.