Google Ads je naziv Googleove platforme plaćanja po kliku (PPC), koja omogućava preduzećima da steknu vidljivost u svim Googleovim svojstvima. Najčešći tip Google Ads oglasa je oglas za pretraživanje, koji se pojavljuje na stranici s rezultatima tražilice (SERP) za pretraživanja relevantna za proizvode i usluge oglašivača—ali preduzeća također koriste Google Ads za prikazivanje oglasa, oglasa za kupovinu, YouTube oglasa , i više.
Svi znamo da je Google najpopularniji i najčešće korišten pretraživač. Sa 1,2 triliona upita godišnje, 3,5 milijardi korisnika dnevno i 40 000 pretraživanja u sekundi, sa sigurnošću se može reći da Google Ads nudi gotovo neograničen broj mogućnosti za trgovce koji žele povećati svijest o brendu i prodaju.
Model cijena plaćanja po učinku je ogromna prednost za mala poduzeća s malim marketinškim budžetom. A mogućnost fokusiranja na dugotrajne, nišne i lokalne ključne riječi omogućava vam da izbjegnete nadmetanje s velikim brendovima koji imaju ogromne budžete za oglašavanje.
Google Ads radi po modelu plaćanja po kliku (PPC). To znači da marketari ciljaju određenu ključnu riječ na Google-u i daju ponude za ključnu riječ – natječući se s drugima koji također ciljaju ključnu riječ.
Marketari imaju tri opcije za svoje ponude:
1. Cijena po kliku (CPC). Koliko plaćate kada korisnik klikne na vaš oglas.
2. Cijena po milu (CPM). Koliko plaćate za 1000 prikaza oglasa.
3. Cijena po angažmanu (CPE). Koliko plaćate kada korisnik izvrši određenu radnju na vašem oglasu (registruje se za listu, pogleda video itd.).
Google nudi niz različitih tipova kampanja koje možete koristiti u reklamiranju:
- Kampanja za pretragu
- Display kampanja
- Šoping kampanja
- Video kampanja
- Kampanja za aplikaciju