Digitalni marketing jeste sredstvo primjene elemanata marketing miksa kroz kanale koje pruža savremena tehnologija. Digitalni marketing uključuje principe tradicionalnog marketinga, ali pruža daleko veće mogućnosti u svijetu u kome preovlađuje tehnologija. Tako ovaj vid marketinga koristeći sredstva koja se pružaju napretkom Interneta i tehnologije postaje sve zastupljeniji, posebno prilikom promocije proizvoda i usluga. Iako se primarno odnosi na promociju, digitalni marketing uključuje i mogućnost istraživanja tržišta proizvoda i usluga, komunikaciju sa partnerima i bezbroj drugih mogućnosti.
Digitalni marketing ima za cilj promovisanje proizvoda i usluga na jednom ili više digitalnih medija kao što su: marketing na društvenim mrežama (Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn), marketing na pretraživačima (Google, Bing, Yahoo i dr.), marketing na YouTube i Email marketing.
Digitalna kampanja pomaže povećanju prepoznatljivosti Vašeg brenda, pruža mogućnosti informisanja i komunikacije sa kupcima i potencijalnim kupcima, pruža mogućnost interakcije sa kupcima, kao i između samih kupaca što doprinosi poboljšanju slike o Vašim proizvodima u očima potrošača.
Koraci u kreiranju digitalne marketing strategije:
1. Izrada marketing plana, kao i digitalnog marketing plana sa svim koracima nastupa na tržištu
2. Kreiranje moderne web stranice za Vašu kompaniju koristeći UX/UI dizajn kako bi sajt bio vizuelno i funkcionalno dizajniran
3. SEO optimizacija web stranice kako bi stranica postala vidljiva u ključnim pretraživačima
4. Kreiranje profila na društvenim mrežama
5. Kreiranje grafičkih vizuala na web stranici i društvenim mrežama
6. Pravljenje blogova, različitih tekstova, njihovo šerovanje na mrežama
7. Sponzorisanje objava na društvenim mrežama, Google Ads kampanje promocije, YouTube reklame...
8. Email marketing (kreiranje i slanje mailova iz baze kupcima i potencijalnim kupcima)
9. Praćenje efekata po kreiranoj kampanji, kao i po pojedinačnim elementima digitalne marketing kampanje.